petek, 23. december 2011

Ho-ruk

Letos sem pretekla največ kilometrov doslej, a le komaj kaj več kot lani. Temu primeren je bil rezultat na polmaratonu.

Vseeno pa sem konkretno popravila svoj golovški rekord: na 1:02. Polhograjski krog, manj kot dva kilometra daljši, a čisto hribovski, je zdaj (no, lani ga sploh še ni bilo) na 2:05, v obratni smeri pa danes napol v snegu in brez ambicij 2:21.

Prvič (in drugič) sem tekla v tujini (če seveda izvzamemo Prekmurje, kar niti ni tako zelo samoumevno). Še tretjič ali več se mi pa ni dalo.

V službi sem napredovala, ampak ne zares. Približno tako kot v teku.

Službeno sem spisala 12 takšnih in drugačnih novic in komentarjev k miljavžent tabelam, torej nekaj več kot leta 2010, in neprimerno več kot tukajle. Menda tudi z več "bralci".

Ko sem zadnjič brskala med fotkami na telefonu, sem ugotovila, da so se letos zelo konkretno razrasle tudi moje službene rože. Pridne.

Pogruntala sem nekaj novih receptur, a med njimi nobene za slatkiše. Fascinantno.

V 2012 bodo selitve. Na vsaj tri načine. Pa še par drugih ciljev.

4210 km

Ni komentarjev: