nedelja, 21. avgust 2011

Smaragdi pa to

1. Prva nova država po 6 letih. In spet sem vanjo prišla z vlakom. :) (In danes odhajam z letalom.)

2. Dublin je drag, sploh v primerjavi z Belfastom. Za 65 funtov v Belfastu dobiš tole, za slabih 72 evrov, torej skoraj isto ceno, pa v Dublinu tole. V Belfastu je še zastonj wifi, v Dublinu ga plačaš in še potem dela ali pa ne. (Aja, pa konferenca v Belfastu je bila veliko bolj zanimiva od te v Dublinu.)

3. Ta teden sem imela tudi tekaško pavzo, ki naj bi mi menda dobro dela. Mi je kar malo žal, da nisem izkoristila svežih juter, sploh glede na vročino v Sloveniji.

2 komentarja:

Mayhem II. pravi ...

Ej beeBee, prou fajn da še vedno pišeš blog. Jst sm v fazi restartanja :)

BeeBee pravi ...

Pa ja, mal je problem, ker se mi dogajajo samo (pol-)zanimive stvari, ki niso ravno primerne, da bi jih delila s svetom, in nezanimive stvari, ki splošno pač niso zanimive. Pa pisunsko se malo na šihtu iztrošim. Pa cel kup izgovorov imam.