torek, 24. maj 2011

Jutranji LUXuz

Tekaška scena v Luksiju je precej drugačna od ljubljanske. Okej, izven mesta se nisem spravila, moj doseg je pač malo razširjen center.

Do približno 6.45 so bili poleg mene na cesti samo cestarji, smetarji, drekpumperji, policaji in postopači. Potem sem naletela na nekaj presenetljivo počasnih tekačev v oblačilih, ki verjetno niso bila v kompletu iz najnovejše kolekcije. Z ljubljanskimi šminkerji je bila edina skupna točka le velika pestrost glede dolžine in debeline oprave. Tekavši sem srečala še nekega latinskega turista v trenirki, ki je bil verjetno edini hitrejši od mene (torej je imel brzino polž 2). Ob koncu moje ture so ravno prišle sobarice na šiht.

Je pa to jutranja scena. Večerna je na prvi pogled veliko bolj živahna. Razlika je podobna kot med rudniškim in koseškim delom PST-ja.

V samem centru ni neasfaltirane podlage. Se pa dokaj hitro po vpadnici pride do kakšne malo manj prometne potke. Za hribomrzce je tudi kar težko nabrati kilometre, ne da bi delal kroge, za nas, ki smo bolj šunkastega prepričanja (za brzino neprimerna stegenca, za klanec pa še kar), pa niti ni težav.

Nagradno vprašanje: kaj bo z islandskim pepelom do petka?

3383 km

Ni komentarjev: