ponedeljek, 25. oktober 2010

Dvapetnajstinnekajdrobiža

Moj prvi polmaraton, v šusu, nič hoje, koleni zgledno sodelovali, musklfiber danes konkreten, a znosen. Čas v najbolj optimističnem delu spektra realnih pričakovanj. Mihepi.



2618 km

3 komentarji:

Pika pravi ...

Very QL. Ful mi je fino, da je vedno več tekačev, čeprav mi množice ne sedejo v srce :))))))))))))))
Čestitke!!!!

BeeBee pravi ...

Hvala. Ti si bila pa sploh nekam divja. :)

Sama sem štartala zelo iz ozadja (tam nekje pri Konzorciju), kar zmanjša občutek gneče, pa še za ego je fajn, ker od drugega kilometra naprej v glavnem samo prehitevaš.

Pika pravi ...

Ugotavljam, da sem se VERY ZAGREBENO stlačila v prvi oz največ drugi štartni box ;) Čist po pomoti oz iz nuje, ker sem tooooolk dolg čakala na WC, da sem preskočila ogrevanje in se prek ograje zrinla med tekače lih, ko je Jankovič že blebetal.
In posledice - prvih 5km mal prehitr, pa mal slab občutek, ker so me skoz prehiteval :) Ampak se nisem dala! Unih blesavih 14 sec, k mi še manjkajo za pol 2h bom pa že še ugnala!!
Se srečamo torej še :)