petek, 10. april 2009

Hja

1. Ker moram do konca junija skuriti še 4 dni dopusta, sem se lotila "dela". Zjutraj sem se šla cel eksces in sem spala do pol osmih.

2. Najvznemirljivejši nakup tedna: športni modrc. Že prejšnji se mi je zdel blazno high tech, novi (ista firma, ista stopnja aktivnosti) je pa sploh vesoljski. Sem pa še zmeraj fascinirana nad relativno redkostjo uporabe primernih oklepov tudi med bogateje obdarjenimi rekreativkami. Saj sem sama precejšna škrtica, ampak za modrc pa dam. Auva!

3. Ali je imeti na maturi iz slovenščine Privzetnost in pristranost lažje kot npr. Dogodek v mestu Gogi, Salomo ali Strahove?

828 km

6 komentarjev:

Tomi pravi ...

Si prepričana, da je konec junija, in ne začetek?

Sicer pa pohvalno, da dekleta skrbite zase in predvsem naše oči ;-)

BeeBee pravi ...

Ja, menda je treba lanski dopust skuriti do konca junija. Je pa res, da se mi ne da gledati v sklep o dopustu.

Meta pravi ...

Kje pa si to vesoljsko cudo od sportnega modrca kupila? Sem ravno v Sloveniji in tudi ravno enega ze dalj casa nacrtujem.

BeeBee pravi ...

Nama, konkretno Triumph. Je pa vsekakor treba sprobati.

Anonimni pravi ...

mislem, pa dej no. takle modrec - a to je kukr nuja, ce se hoces it sport? mimgrede, jst bi mela P&P na maturi, ker jo znam ze na pamet in se da potem fajn manipulirati s podatki. ampak matura ... uf, to je blo skor v prejsnjem stoletju, ne. ;-)

BeeBee pravi ...

Jah, nuja mogoče ne, ampak meni je fajn, če so stvari na mestu in predvsem da me nič ne boli. Modrc pri tem pomaga.

Glede P&P sem tudi sama najprej tako mislila, ampak se bojim, da bi mogoče potem kam zatavala. Ker vse pa le ni samo v poznavanju besedila.