petek, 27. februar 2009

Tako lepo, da je že skoraj kičasto

Tole mi je včeraj na poti v službo polepšalo jutro. Nina bo že vedela, zakaj. (Ha, mi je pa uspel zadnji stavek!)


Še malo in si tudi sama omislim kakšen dober marker.

787 km

6 komentarjev:

Nina pravi ...

Navdušena sem! ;)

Matej pravi ...

Nč ne štekam.

BeeBee pravi ...

Lepota je v vejici. :)

Anonimni pravi ...

To je bila prva stvar, ki sem jo naredila na novi kartici. Se preden sem jo podpisala!

marushka pravi ...

Oh, krasno. Mene bolijo oči vsakič ko se sprehajam mimo teh plakatov. :)

DJ pravi ...

Ja! Res. Nesposobnezi. In to traja ze par let, odkar sparajo pri vejicah. No, tam manjka se nekaj... poleg vejice bi dodal na koncu se "ne.". ;D
(Najbrz ni odvec poudariti, da sem se jih ze pred leti znebil in sel k... drugacni banki. :) )