nedelja, 08. februar 2009

Guinness torta

Roditelj je imel ta teden rojstni dan in seveda ni umanjkala torta. Gre za kombinacijo dveh receptov, ki se je izkazala za idealno.

Za biskvit sem skupaj penasto vmešala 110 g zelo zmehčanega masla in 275 g temnega rjavega sladkorja (konkretno je bil to Billington's dark muscovado). Nato sem postopoma dodajala dve razžvrkljani jajci in testo dobro premešala. Potem sem si pripravila zmes 175 g ostre moke, 1/4 žličke pecilnega praška in 1 žličke sode bikarbone. V drugi skledi sem zmešala 50 g kakava v prahu in 200 ml Guinnesa. Ti dve zmesi sem izmenjaje dodajala masleni zmesi, da se je vse lepo premešalo. Nato sem testo razporedila v dva pekača (23 cm premera) in vse skupaj pekla pri 180°C približno 15 minut, toliko da je bil biskvit tudi na sredini suh.

Medtem ko se je biskvit ohlajal (juhu, zdaj imam rešetko za prav ta namen), sem pripravila kremo. 280 g smetanovega namaza (Tamar, tudi Mercator je prav v redu) sem pustila nekaj časa na sobni temperaturi, mu nato primešala 125 g sladkorja v prahu, nazadnje pa še 125 ml sladke smetane. Ker sem bila ravno take volje, sem dodala še ščepec mletega ingverja (suhega) in malček cimeta. Nato je šla krema v hladilnik, da se je nekoliko učvrstila.

Sledila je seveda še gradnja torte. Kremo sem enakomerno namazala med plasti biskvita in po vrhu in dala torto počivat v hladilnik.

Torto sem dan kasneje komaj še ujela v objektiv. :)

3 komentarji:

Pika pravi ...

uh, to je pa moralo biti svetovno. Bomo v kratkem preizkusili!

BeeBee pravi ...

Res fajn tortica. In obvezen je temen trsni sladkor!

Anonimni pravi ...

draga, pejt ze po darilo, ker bi ti spet prisel prav, ne. jao, jao ...
fejst torta drgac ... tle se nismo sprobal pecice, ceprav je tako velika, da lahko splezas notr. ;-)