petek, 23. januar 2009

Niagara

Včeraj sem skoraj z grozo ugotovila, da sem čez dan spila štiri litre tekočine. Okej, odštejem juho, slabega pol litra malček sladkanega čaja z mlekom ter četrt litra sicer nesladkanega jabolčnega soka. Pristanem na dveh litrih vode in litru nesladkanih sadnih in zeliščnih čajev, kar se mi zdi kar malček preveč - ni čudno, da me popoldne boli glava.

Plan za danes je, da v službi do kosila spijem samo en čaj in pol litra vode, po kosilu enako. Ampak kaj, ko gre prvi čaj že proti koncu ...

5 komentarjev:

Mayhem pravi ...

Kolikor je meni znano glava ne boli od viška tekočine. Glavobol lahko pride kot posledica dehidracije, kar pri tebi očitno ni problem ;) Ne vidim kaj je slabega v em, da spiješ 4 litre tekočine na dan, če le ni to alkohol :D

Nina pravi ...

Ja, baje je problem preveč tekočine - ker preveč obremenjuješ ledvice in (nepreverjeno in čisto po spominu!) se preveč "spucaš" in odplakneš tudi koristne stvari.

Je pa takale ekstremna žeja mogoče lahko znak za skrb, saj je menda lahko tudi simptom nekaterih bolezni?

Ne, nočem te strašiti ... Sploh.

BeeBee pravi ...

Hja, tudi preveč tekočine res lahko škodi. Žeja sama po sebi niti ni kaj posebna, bolj gre za navado, da paše topel čaj, ker me zjutraj pač zebe. Potem pa po možnosti ni baš nekega dela in pač čajčkaš.

Anonimni pravi ...

no, takole je, v mojih studijskih letih sem spila po 7 litrov in se vec tekocine na dan. in sem prezivela. in bila prav suha in zdrava. ledvice mi pa se vedno delajo. mislim, da je to stvar vsakega posameznika oziroma tega kako se telo prilagodi.

Mayhem pravi ...

Ne vem, če 4 litre spada v "preveč vode". Sej vemo kaj se zgodi, če izdatno švicaš in ob tem piješ na litre navadno vodo. Ampak tu ne bi rekel, da gre za to. Poleg tega močno dvomim, da s tem, kar opisuje BeeBee, preveč obremenjuješ ledvice, ker gre konec koncev za navadno vodo in ne alkohol. Skratka, pit je treba :)