četrtek, 18. december 2008

Lahko bi pisala za Novo (ali pa tisto družabno rubriko v Nedeljcu)

V zadnjem času sem se navadila proti večeru spiti pol litra čaja rooibos chai. In tako mi ga je zmanjkalo pa sem ga šla danes iz službe grede spet nabavit manjšo zalogo.

Stopim v Čajno hišo. Tri (štiri?) prodajalke so servisirale tri kvazi celebritete. Najglasnejša (in to kako!) je bila Manca Košir, z njo je bila pravzaprav tiha Gabi Čačinovič Vogrinčič, sam s sabo (oz. s tisto zoprno zadevo v ušesu) in s prodajalko hkrati pa se je menil Bojan Požar.

Se mi pa zdi, da zaradi tolikere celebritetne vseprisotnosti nisem samo jaz zavijala z očmi. :)

Opravila sem pa presenetljivo hitro.

(Mimo njive: z gospo Gabi in gručico Američank sem si delila kupe od Ljubljane do Celja, ko sem se šla potovanje do Zaporožja v Ukrajini. Je bilo kar luštno vleči na ušesa, ko je med drugim predavala o svojem sinu.)

763 km

Ni komentarjev: