sreda, 08. oktober 2008

Totarori

1. Nisem več Roza čelada. Zahvaljujoč Kolesarskemu centru Bauer, kjer so mi brez besed zamenjali hudo prezgodaj razpadajočo roza čelado, sem zdaj Bela čelada. Zimski model pač. :)

2. Dandanašnji uradnik (opa, ne, strokovno-tehnični javni uslužbenec, je jako pomembna razlika) mojega kova za vsakodnevno delo potrebuje vsaj štiri komplete uporabniških imen in gesel. In ker se to prišteje nebroju privat PIN-ov, gesel in čarobnih besed, se je po pravici bati, da strokovno-tehnični uslužbenec katerega pozabi. A sem omenila, da mora tudi hišni računalniški guru malo ugibati pri svojem administratorskem geslu?

3. Spet bi bil čas za kakšno torto. Naslednji teden mogoče?

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ja, naslednji teden je ganz gut. Kar z DHL mi jo poslji v Bonn. No, sej lhk jo tud osebno prneses. Bom zelo vesela ... ;-)))

BeeBee pravi ...

Hm, lahko uletim med konferenco, tremi roki in tečajem. :)

Anonimni pravi ...

ja, kaksne roke pa imas, in sploh, kaksen tecaj? no, daj, javi se kaj, ker jst mam osebnostno krizo in je sobota in delam ...