ponedeljek, 18. avgust 2008

Nakupovalno jamranje (standard)

Zjutraj sem zbrala pogum in šla kupovat hlače. Cilj je bil kaj srednje spodobnega (ampak ne pretirano nobel) in mogoče kakšne kavbojke. Ker nisem zmogla več kot H&M (pa tudi škrta sem), sem naravnost navdušena, da sem končala z enim celim parom kar lepih črnih hlač in ciklam topom. Slednji je bil za nagrado, ker sem pomerila vsaj pet parov kavbojk in štiri druge hlače.

Zaključek? Pravzaprav nič novega. Z večanjem številke se veča samo obseg pasu na hlačah, stegna pa le zanemarljivo cepljajo za tem. Pri kavbojkah je to sploh zelo izrazito in sumim, da gre pri vsem skupaj za:
1) boj proti muffin topom (pozdravljam, čeprav ne vem, če uspeva)
ali
2) zvito promocijo razmnoževanja (če so kavbojke komot čez stegna, je v pasu gotovo prostora še za visokonosečnostni trebuh).

Ker prva točka zame na srečo ne pride v poštev (poštene šunke nosijo relativno nezašpehan trup), druga pa tudi še nekaj časa ne (pa imam se na sumu, da bi se razširila tudi v rit, ne le trebuh), ugotavljam, da bom morala investirati v še kakšno krilo. Škoda, da me je faza kupovanja kril minila pred par leti.

3 komentarji:

Pika pravi ...

:) O kako znano ... če je normalno okol šunk, mam placa v pasu še za koga ... ne vem no, kdo to designira, kak zobotrebčkar ;)

Srečno!

BeeBee pravi ...

Zobotrebčkar s trebuhom najbrž.

Tomi pravi ...

Gotovo nekdo, ki se ne rekreira. Če bi se, bi vedel, da vadba dela mišice.