ponedeljek, 21. julij 2008

Špinačni polžki

Pa so ameriški pekovski blogi le koristni (in ne samo krivci za čudne sanje). Namreč zadnjič sem na enem od njih prebrala, da je v bistvu blazno fajn imeti kakšen paket listnatega testa doma na zalogi. Sem se strinjala in kupila zavitek. Za vsak slučaj.

Danes sem se lotila priprave špinačne lazanje, ker so zaloge že davno pošle. Začuda pa mi je tokrat ostalo nekaj špinačnega nadeva, doma pa nobenega lačnega ljubitelja špinače.

Ne bodi len vzamem iz zamrzovalnika kos listnatega testa, ga v mikrovalovki prav mojstrsko odtalim, razvaljam in naredim tako fino špinačno potičko. Narežem na par centimetrov debele rezine, položim na pekač, še malo potresem z ostankom naribanega sira, pečem okrog 20 min na 180°C in voila, polžki so tu! Odlično teknejo, sploh če si lažji za nekaj deci krvi (kot sem npr. jaz).


(Saj bi napisala bolj točen recept, ampak se mi res ne sanja, koliko je bilo tega ostanka špinače. Je pa nadev sestavljen in zamrznjene nasekljane špinače, mleka, kisle smetane, čebule, česna, muškatnega oreščka, soli, jušne kocke, popra in malo drobtin, ki pa so samo "po potrebi".)

Ni komentarjev: