sreda, 09. julij 2008

Misteriji

1. Zakaj so reklamni katalogi tiskani v dveh smereh, torej do polovice normalno, potem se pa tisk obrne na glavo? (Tale kravžlja možgane celi familiji.)

2. Od kod faše moja bež jopica (zgolj in samo ta) čisto vedno temno rdeče fleke (ki se sicer čisto lepo izperejo)? (Imela sem tezo, ki pa po zadnjih opažanjih ne drži.)

3. A je možno, da imaš od vtičnega odganjalca kripijoče golazni blazno čudne sanje? (In to ne samo jaz, moje sanje so itak bizarne po difoltu, tudi Odjemalcučokoladnetorte je dogajalo.)

6 komentarjev:

Nina pravi ...

K 2. točki lahko opišem svojo izkušnjo: bež hlače so ob pranju vsakič spustile temno rdečo barvo. Zelo neprijetno je bilo, ko me je dobil dež in so prav tako spustile rdečo barvo ... Od kod?!

1. točka pa tudi mene spravlja ob živce.

domen pravi ...

Pod prvo točko - če natančno pogledaš, boš videla, da so artikli na obeh straneh zloženi po logiki: stran A - za fotra (tehnika, oprema...), stran B - za mamo (futr, vložki).

BeeBee pravi ...

Zanimivo. A potem si morata sedeti nasproti? Kaj pa če je fotr pristojen tudi za futr? Cela zmešnjava!

Baja pravi ...

Glede prve točke: na eni strani imaš ponavadi hrano - to gledaš, če te zanima hrana, na drugi strani je pa ponavadi ostalo - kaka tehnika, obleke morda, kej za zunanjost...

Torej je čisto logično ločeno glede na proizvode/hrano in nima veze s tem kdo to gleda, ali mati ali oče.

BeeBee pravi ...

In zakaj moram jaz potem vse skupaj obrniti, če me slučajno zanima vse?

Domen pravi ...

ja, ker si čudna. kako te more zanimat tehnika in korenje?! :P