torek, 17. junij 2008

Vas

Našega carskega poštarja sem že omenjala. Včeraj ga dopoldne nisem slišala, ko je zvonil. Na poti ven sem potem v nabiralniku našla listek, da me čaka priporočena pošiljka. Eh, bo treba torej na pošto. Ampak bom vseeno pogledala pri Aniki, če ni mogoče poštar tam (dostikrat pač je). In res, zagledam najprej kolo in nato še Aleksa. In ni mi bilo treba na pošto.

Danes na poti iz trgovine. Aleks se na pločniku z nekom pogovarja. Mi pomaha s kuverto, naj pridem podpisat. Pa podpišem.

Fajn to.

(Ha, ravnokar je pa pod mojim oknom nekoga zahaklal.)

2 komentarja:

Mayhem pravi ...

Fajn. Mi smo mel tud enga zabavnega poštarja. Ampak zdej ga nč več ne srečam, odkar sm se odselu.

BeeBee pravi ...

Take poštarje bi morali upoštevati pri ceni stanovanj. No, v Trnovem niti ni treba.