torek, 10. junij 2008

Povečana učinkovitost davkarije

Imela sem vprašanje za davkarijo. Vida seveda ni poznala odgovora, na spletni strani tako ali tako ni bilo najti moje situacije, zato sem klicala na lokalno izpostavo. In sem kakšnih petnajst minut poslušala njihov muzak. Brez rezultatov. Vmes sem klikala po vseh mogočih linkih na njihovi spletni strani. In čudežno sem priklikala na PDF, kjer sem v skoraj drobnem tisku izvedela, da smem oddati dohodninsko napoved (prejšnja opozorila so bila malček dvoumna in se jih je dalo tudi razumeti, da nikakor ne smem oddati napovedi). Moram seveda ne, ker bi država rada obdžala mojih 400 EUR preplačane akontacije.

In naučila sem se, kako je Davčni urad Ljubljana, Izpostava Vič Rudnik učinkovita pri odgovarjanju na vprašanja občanov - tako dolgo se ne oglasijo, da človek kar sam izbrska najgloblje zakopan PDF in se poduči. Vsekakor šparovno.

Ni komentarjev: