sreda, 28. maj 2008

Povrnitev v prejšnje stanje

Zanimivo je, kako zdaj nisem več lačna vsako uro, ker lahko pojem malo več na rundo. Frutek ima pač le tistih 70 kcal na 100 g, kar je v prebavljivih količinah odločno premalo, da bi podpiralo moje truplo in njega mišice (res!). (Okej, saj sem že drugi dan po operaciji jedla torteline, ampak tudi to samo tri komade v enem obroku.)

Od danes sem torej brez šivov (seamless, kot je ugotovil Keks). Luknja, ki je ostala v dlesni, je pa tokrat precej manjša kot zadnjič, tako da mi je bilo izpiranje predlagano samo kot opcija. Vse skupaj še malček boli, tako da se mislim še občasno filati z Lekadolom.

(V naslednjih dneh pa že planiram kakšen krajši tekec. Da se čisto vse mišice ne spremenijo v salo. No, če mi ne bo preveč vroče. Bolje salo kot fršlok.)

2 komentarja:

Mayhem pravi ...

Frutabelo zmiksaj z jogurtom (470 kcal na 100g oz. 150 kcal na tablico). Dober tek! :)

Luka pravi ...

Zanimivo.