sreda, 02. april 2008

Učinkovitost do nebes

Pa nisem spila niti ene kave in je tudi ne nameravam.

Poklicala zobarko. Poklicala davkarijo. Šla k zobarki. Odnesla dopolnjeno napotnico k zobarju. Tam s svojo učinkovitostjo navdušila sestro, ki me mogoče na prvo rundo izkopavanj pokliče že naslednji teden.

(Vreme pa trenutno ne izgleda ravno tekačem prijazno.)

2 komentarja:

Mayhem pravi ...

Sočustvujem s tabo. Pr men še zdej ni jasno kaj bo s tisto tečno šestico. 15.4. sm naročen in bo poskusila še enkrat z zdravljenjem. Jutri ob 7.15 pa imam zmenek s higieničarko, ki bo malo popucala zobovje in me (spet) inštruirala o pravilni rabi zobne nitke. Blah..

BeeBee pravi ...

Šestico se mogoče res izplača šparati, če se le da. Moje osmice so pa čisto neuporabne, samo gužvo delajo (in vsaj ena raste postrani).

Mene je zobarka s svojo tehniko plombirala prisilila v vsaj za silo redno nitkanje: ko mi je menjala plombe, mi je nove naredila tako na tesno, da me prav moti, ko se kaj zatakne med zobe.