ponedeljek, 31. marec 2008

Fej in fuj!

Ogabno, kako dobro se počutim kdaj po teku. Res, mislim, da se mi je to začelo dogajati šele v zadnjih mesecih. Okej, saj sem se tudi kdaj prej zdela sama sebi strašno fajn, ker sem premagala lenobo in to, zdaj je pa malo drugače - kot bi spila preveč kofeta. *boing* No, res sem pojedla malo več torte, ampak vseeno ne obsceno veliko. Navsezadnje mi je tako predpisal sam Odjemalecčokoladnetorte/trener. Ta pa že ve, če je včeraj pretekel 61,35 km v šusu (in je danes še sposoben hoditi).

Je pa hecno, kako različno se folk napravi za tek pri sončnih in mogoče rahlo vetrovnih 16 °C. Dolge pajkice + majica + anorak. Dolge pajkice + majica + flis. Ultrakratkegaćice + majica brez rokavov. Dolge pajkice + kratki rokavi. 3/4 pajkice + kratki rokavi. Glavno, da sem se zdela sama sebi v 3/4 pajkicah in dolgi švicmajčki edina primerno oblečena.

510 km

1 komentar:

Tomi pravi ...

Ti dam čisto prav za to, kar je pravilno oblečeno. Tudi sam ne razumem posebnežev, ki jih pri toliko stopinjah zebe.