četrtek, 27. marec 2008

1234

1. Kupovanje kavbojk, ko se počutiš še posebej buhtljasto, ni prav razvedrilno.

2. Preča na drugi strani se odlično obnese.

3. Dojela sem čar čokoladnih zajcev: po veliki noči jim cena kar konkretno pade in zelo solidno Lindt čokolado dobiš tako rekoč zastonj.

4. Peče se mi. In tokrat se ne izmažem samo s kruhom. S police me namreč prav zapeljivo gleda tortni model. (Presenetljivo ta točka niti nima kakšne močne povezave s težavami v prvi.)

497 km

5 komentarjev:

Mayhem pravi ...

Zadnje dni mi, ko pridem na tvoj blog, vedno teži z nekim certifikatom. Kaj je to?

BeeBee pravi ...

Hm, čudno, pri meni tudi. Bom nekako porihtala. Menda. Hvala za opozorilo.

BeeBee pravi ...

Juhu, uspelo je! (Se mi zdi.)

Vesna pravi ...

Ja, je uspelo. :) Ne teži mi več. :)

In kaj si pol spekla?

BeeBee pravi ...

Je še v pečici, recept seveda sledi.