sreda, 27. februar 2008

Od učinkovitosti se zvrti

Danes je čudno učinkovit dan (kar cenim):
- po mestu sem (hodeč po opravkih) naredila čisto spodobno kilometrino (in ugotovila, da gnili peti niso všeč moji škorenjci, sploh pa ne njih trdi podplati);
- klicalo me je rekordno število ljudi, pol družabno, pol za nasvete, nekaj tudi precej nepričakovano;
- prevedla sem skoraj 10.000 znakov (še skoraj dvakrat toliko to go);
- čeprav sem spala samo šest ur (dolgo v noč gledala en fajn filmček), sem še zdaj nekam zelo pri sebi;
- tole je po zelo dolgem času drugi post v enem dnevu (pa če to ni učinkovitost!);
- zdajle pa se bom noro učinkovito zapakirala v pižamo in se spokala spat.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Hehe.
Tistih posodic za pudinge nimajo. Mone. No, vsaj jst jih nisem nasla.
Kateri filmcek si pa gledala?
6 ur je kul, 6 ur je povprecje.
Zelim tudi danes ucinkovitosti poln dan in se nadejam, da ne ponovim stevilo sredinih klicev. ;-)

BeeBee pravi ...

6 ur je minimum!

Sicer pa so tvoji klici v sredo predstavljali samo kakšno tretjino.