sreda, 27. februar 2008

Neprecenljivo

Dajane v glavnem ne berem, ker se mi ne da in me večinoma niti ne zanima. Se mi je zdel pa tale ponedeljkov izdelek in nekateri komentarji nanj tako vrhunski, da si ne morem kaj, da ga ne bi linkala. Entertainment value je blazen, bi moral človek skoraj kokice zobati zraven.

8 komentarjev:

Tomi pravi ...

A veš, da sem danes imel namen napisati blazno podoben zapis pri sebi? Samo se mi ni dalo...

BeeBee pravi ...

Kar verjamem. :)

Tomi pravi ...

Na žalost, od sedaj naprej je zaprla debato. In pridno briše komentarje.

BeeBee pravi ...

Škoda. Ampak me niti ne preseneča.

ahim pravi ...

jaz pijem pir poleg. ampak saj ne vem če je tako zabavno. mene kar ob živce spravi, ko vidim koga tako zapakirana v neka *mnenja*, preko katerih ni sposoben videt. nemoršverjet.

Bojan pravi ...

Gluposti!

BeeBee pravi ...

Mhm.

Mayhem pravi ...

Mislm da moram na to temo napisat en postič dons al pa jutr... me je prou pogrel tist kar sm prebral.