nedelja, 10. februar 2008

Gnila peta

Uradno ime nadloge je plantarni fasciitis. Poleg imena sem se tudi naučila, da kolikor je s pomočjo interneta samodiagnosticiranje blazno preprosta stvar (guglaš heel pain in wallah), pa ni priporočljivo brati podrobnosti. Sploh če te težava, ki se niti ne pojavlja prvič, matra šele drugi dan. Zadošča, da ugotoviš, da ti ne raste visoka peta (to bi bil hec, a?), ni pa treba brati o obsevanju z ultrazvokom in kako je to ravno za osebke v tretjem in četrtem desetletju starosti.

Mi je zaenkrat bolj všeč agresivno (ha!) raztegovanje meč, ki ga priporoča eden od ameriških guglzadetkov.

Ojej, ravno prebrala, da tek odsvetujejo, dokler se tole čisto ne porihta. :( Internet je res nevaren.

460 km

5 komentarjev:

Tomi pravi ...

Jaz raje niti ne googlam tegob (ker ponavadi celo sam vem, kaj je narobe - zadnji je bil blag osteomielitis ali vnetje pokostnice). Prekiniti verjetno res ni treba, samo malo zmanjšati intenziteto... Ja, lahko reči, ker vem, kako pride zadeva v kri.

irka pravi ...

ce ti koristi, kot napovedano, sem dobila, no, ko jo bom sla iskat, se eno skatlo tableto. which now makes 3. 1 pa se 1 pa se 1. sem lahko samo vec kot vesela.

BeeBee pravi ...

Tomi, aj bi zmanjšala intenziteto, ampak če še hoditi ne morem normalno, moram za nekaj časa kar nehat. Trenutno sem si predpisala en teden pavze, potem pa vidimo. (Z vnetjem pokostnice se pa menda ni za hecat. Če resno zašuštraš, ker dolgo ne tečeš.)

Irka, ti si že cel diler.

irka pravi ...

Ja, ko bi bla vsaj diler, pa sem zal uzivalec. ;-))) 1x po ena, 2x po ena in 3x po ena, 6 na dan v najboljsih casih. Ze skacem do stropa in se cez ...

Tomi pravi ...

beebee: bom samo potrkal, da ni bilo panike, in da se je vse lepo izteklo. Pač, sedaj poskušam ne pretiravat.