sobota, 26. januar 2008

Tres

1. Zadnjič gledala filmček Juno. Zelo luštna stvar, enako muzika. Kar nisem hotela, da bi bilo konec.

2. Pred tem gledala še Pokoro. Bolj za ljubitelje Kiere Knightley, ampak okej. Fina muzika. Se pa na trenutke vleče.

3. Tile januarski sončni zahodi so od hudiča.

431 km

3 komentarji:

Tomi pravi ...

Ne samo zahodi, tudi tale tvoj tek-o-mer se zelo hitro vzpenja. Da človeku kar malo slabe vesti :-(

Vseeno, ne glede na to, kar si napisala v enem zadnjih komentarjev, da je pozimi tek boljši - od petka popoldne je na PST-ju takšna gneča, da ni za nikamor, pa še blato je od Rožne proti Mostecu.

BeeBee pravi ...

Sama preferiram (beri: živim bliže) en malo manj obljuden kos PST-ja, kjer ob zimskih vikendih srečaš največ kakšne 4 tekače (toliko jih je bilo v soboto sredi dneva poleg mene in Odjemalcačokoladnetorte).

Tudi poleti jih v bistvu ni neznosno veliko, mogoče na istem odseku deset.

Blata pa tudi ni. Disklejmer: v času zadnjega večjega deževja sem bila 200 km stran.

Ojej, zdaj sem pa tako reklamo naredila, da bojo vsi blogerji tekli po mojem odseku! No, je pa tudi en kos, kjer smrdi kot piščančja farma. :P

Tomi pravi ...

Jah, to pa je cena, če živi človek na "fancy" odseku ;-) V mojem primeru. Saj danes pozno popoldne (torej pol šest) je bilo že dobro staro stanje, razen blata...