nedelja, 20. januar 2008

Podarim filtrirni vložek Brita Classic

Po tem, ko sem zadnjič v vsej svoji nerodnosti uspela po tleh vreči vrč, poln vode in ga pri tem tudi kar konkretno razbila, sem včeraj investirala v novo pridobitev. Ta pa ima malo drugačne vložke, zato mi je doma ostal še en čisto nedotaknjen in lepo zapakiran vložek Brita Classic. Z njim res nimam kaj početi, zato ga podarim prvemu, ki mi po mejlu izrazi željo po tem. Torej mi na beebeeblog[guncajoči se sesalec]gmail.com sporoči svoj naslov. Pošljem ob prvi priložnosti.

EDIT: Oddano.

406 km

4 komentarji:

Tomi pravi ...

Samo pa pridno tečeš. Leto se je komaj začelo, pa že imaš okoli 30 in čez, pa še zima je. Dobro to.

BeeBee pravi ...

Hvala. Se trudim vsaj vsak tretji dan narediti okrog 7 km.

Drugače imam pa zimo čisto rada. Je manj ljudi, predvsem pa je fino, ker se ni treba izogibati vročini.

Tina pravi ...

Hvala za filter!
Žal ga je poštarjem uspelo čisto stlačiti, tako da ne bo šel v uporabo... Vseeno hvala. Naslednjič, ko vidim poštarja, jih bo slišal...

BeeBee pravi ...

Ojej, to je pa res škoda. Sploh nisem pomislila na to varianto. :(