torek, 18. december 2007

Podelitev diplome

Tale pildek me je danes čakal v nabiralniku. Nekaj podobnega sem pričakovala šele čez kakšnega pol leta (FF je pač počasna reč) in sem bila precej prepričana, da ne bom šla. Zdaj pa premišljam, če ne bi vseeno šla.

+ Ne bi mi bilo treba naknadno po diplomo na referat (čeprav imam zadnjih sedem let čisto v redu izkušnje z njimi).
+ Pogostitev najbrž ne bo švoh.
+ Zanimiv govornik.

- Pojma nimam, če gre kdo od "naših" na to reč. Okej, lahko malo poizvem, ampak junija se ni nihče posebej grebel. (A gre kdo, ki tole bere?)
- Stvar je na Gospodarskem razstavišču. Nekako se mi ne da, že do zobarja tam v bližini se komaj spravim.
- A se je treba to kaj upedenat? Zimskega pa res nimam nič kaj nobel, kar mi ne bi bilo preveliko.

Eh, kot veliko stvari tudi to odločitev prelagam na čas po tem tednu. Imam dovolj drugega dela.

Pa koga je pičilo, da je vabilo spisal v Comic Sans? Hm, mogoče gre to v minuse. Sem te sorte tečnoba.

3 komentarji:

Vesna pravi ...

Le pojdi, ker ti bo drugače žal...
Jaz sem imela ful željo it, pa so bili vsi proti, da bi 15 dni pred rokom poroda še v Lj rinla. Pa mi je bilo ful hudo...
No, še dobro, da nisem kart kupila, ker podelitev je bila ob 20h, jaz pa sem Izaka 1. stisnila k sebi ob 18.13.

Do referata se pa še sploh nisem zmigala. So pa hecni. Aneks k diplomi so mi poslali domov, zraven pa obvestilo, da naj pridem po diplomo na referat. A niso mogli kar priložit?

Pa ravno preveč pedenat se ni treba... Poglej si fotka junijske podelitve na strani FF.

BeeBee pravi ...

Pa saj po svoje imaš prav. Bom pa vsekakor poskusila s sabo zvleči še kakšnega sošolca ali sošolko. Če se odločim iti. Imam do 10. januarja čas, da premlevam.

Anonimni pravi ...

tale podelitev je bla za en k... da se izrazim. pogostitev totalno zanic. ko smo celo prisli do nje, je ostala samo se voda iz Spara. hvala lepa. za taksen denar. vse, kar je bilo lepega, je bil modri tepih na vhodu in ene par bakel. mogoce se bodo sedaj bolj potrudili, kdo bi vedel ... sicer sem pa o tem pisala ze na geografskem forumu.