sobota, 17. november 2007

Zimske radosti

Najprej me je celo dopoldne srbela desna nosnica, in to od znotraj. Pa je bila povsem čista. Potem sem se popoldne pogledala v ogledalo in na robu nosnice opazila flekec. Kar ni hotel stran, čeprav je izgledal preproste prašne sorte. Sem še malo bolj pogledala in je izgledalo kot kakšna podplutba, taka fina rdeča, kot pijanski nos (samo da je bilo pri meni to samo pol kvadratnega centimetra). Kako fašeš podplutbo na nosu, če se vanj nisi prav pošteno kresnil? In take minimalne podplutbe ne zatekajo, kolikor se spomnim.

Ena od možnih variant se mi zdi ozeblina. Tekanje pri par stopinjah nad nulo torej pusti posledice. Naslednjič (danes?) si nos torej oblečem - v famozno zeleno kremo (sem na Finskem nabavila nove zaloge, ha!).

Hm, njuška spet srbi. Saj take ozebline (najmanj hude sorte) srbijo, ko se zdravijo, ne res? (Ja, se zavedam, da mogoče sploh ni ozeblina. Navsezadnje je bilo nad nulo in sem tekla in me pravzaprav sploh ni zeblo. Nemogoče pa ni.)

270 km

3 komentarji:

Lilit pravi ...

Mozolj?

BeeBee pravi ...

Ne. Je res samo flek na koži. Pa mislim, da tudi ni standardna počena žilica, ker imam teh kar nekaj in so drugačne.

Anonimni pravi ...

Pejd se pregledat na onkološkega