nedelja, 18. november 2007

Zimske radosti #2

Mogoče sem to že omenjala ...

Ne glede na vreme imam ponoči rada odprto okno. Navajena sem na mraz in na hrup mimo vozečih avtov in ropot mimo hodečih petk. Še cerkev me ponavadi ne gane preveč. Me pa gane verglanje parkiranega avtomobila direktno pod mojim oknom. Pozimi to lahko traja in traja.

No, tokrat pravzaprav ni bilo to: avto je vžgal, ampak potem je bilo treba pohoditi (nedovršna varianta tega glagola?) plin, dokler ni pripeketal še sopotnik, in je avto končno odpeljal. Se mi zdi, da marsikdo sploh ne pomisli, da v nedeljo ob 6h zjutraj v strnjeni stanovanjski soseski kdo še spi.

275 km

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Pa kje ti žviš, to je glih primerna ura, da se z žura počas spraviš proti domu.

Nina pravi ...

Pohojati?

Sopotnik je bila verjetno dam(ic)a, ki je poslala svojega podloznika ogret avto :) Hec

BeeBee pravi ...

Hehe, najbrž pohojati ne bo šlo.

Sem pa podobno od ogrevanju avta tudi jaz razmišljala.