torek, 27. november 2007

Skutni polžki s cimetom

Potrebuješ:
30 g masla
eno jajce
nekaj žlic rjavega sladkorja
žlico medu
dve žlički cimeta
dve žlici skute
1 zavitek zamrznjenega listnatega testa (500 g, dva kosa)
malček moke

Zmešaš prvih šest sestavin, le da namesto celega jajca porabiš samo polovico (vmešaš v skodelici in razdeliš). Nato razvaljaš odtaljeno testo, namažeš nadev in zviješ kot potico. Da vse skupaj bolje drži, priporočam, da pred zvijanjem zgornji rob testa namažeš z jajcem. Potičko potem narežeš na 2-3 cm debele rezine, ki jih razporediš po pekaču. Premažeš jih z ostankom jajca, potreseš z malo sladkorja in pečeš pri 200°C 15 minut.

3 komentarji:

TB pravi ...

I don't have a clue what's in them...but the picture looks delicious! :)

vetrnica pravi ...

Tele polžke sem že večkrat naredila, so naravnost božanski! Hvala za recept, je že shranjen med mojimi najljubšimi. Enostaven, hiter in praktičen.

Eno vprašanje imam, ali lahko objavim ta recept na mojem blogu seveda s povezavo na tvoj blog in poudarkom, da sem ga našla pri tebi? Bi ga rada imela shranjenega med vsemi ostalimi recepti, ki jih uporabljam.

Hvala za odgovor.

BeeBee pravi ...

Ja, seveda, kar objavi. Me veseli, da ti je recept všeč. :)