sreda, 17. oktober 2007

Žužkoslovci, pozor!

Pajkov se ne bojim. Ampak tale hudič je pa prilezel na mojo glavo in mi potem padel v naročje. Kje sem ga snela, mi pa nikakor ni jasno. Na balkonu danes še nisem bila.

Žužkoslovci mi pa lahko poveste, kakšna zverina je tole. Slika ni posebej ostra, ker pajkec ni bil preveč kooperativen.

14 komentarjev:

Mitja pravi ...

Sicer nisem žužkoslovec, ampak bi rekel, da je neke vrste križevec. Tule je recimo še nekdo, ki je takega mnenja

BeeBee pravi ...

Res je glavni osumljenec križevec. Hvala!

Mayhem pravi ...

To je ta flehast pajk!

Hoohoo pravi ...

EWWWWWWWW! What is that? *shudder*

BeeBee pravi ...

It's a spider that landed on my head the other day. At home!

Hoohoo pravi ...

I'd find a new place to live. :P

BeeBee pravi ...

Well, one could of course remove the plants where the spider used to live.

Hoohoo pravi ...

No, that won't help. You're obviously being stalked by spiders and they will find a new home so they can keep stalking you. They've already tried your head (lazies, they wouldn't even have to move to keep an eye on you) so we know they are quite bold things.

BeeBee pravi ...

I haven't seen any since. They must be hiding, which is fine by me!

Hoohoo pravi ...

*stalk*

BeeBee pravi ...

Yikes.

Lilit pravi ...

Zelo pretirano se s pajki nisem ukvarjala, ampak ce se prav spomnem, je za dolocitev vrste potreben podroben pregled pajcjih genitalij pod mikroskopom.

Sicer pa pajki niso zuzki, ampak pajkovci! ;)

BeeBee pravi ...

Žužki so zame vsa bitja, ki imajo več kot 4 okončine.

BeeBee pravi ...

Aja, genitalij mu pa nisem pregledovala.