sobota, 27. oktober 2007

Super duper učinkovita

Učinkovito in povsem neplanirano sem kupila zelo navadno belo spodnjo majčko. Nadaljevala sem z uspešnim nakupom darilca za svojo svakinjo in posteljnine zase. Potem sem doma zelo učinkovito počivala, kuhala in delala, se spravila na en kratek in počasen tek (po navodilih trenerja). Doma pa pod tuš in na hrano. Nato sem jako učinkovito v ogabno gužvastem City Parku kupila še čevlje (kakršne sem že dolgo iskala) in zdaj se čudim, kako učinkovita sem bila danes pri praznjenju tošla. Mnja.

234,5 km

6 komentarjev:

Pika pravi ...

Hočmo sliko čevljeeeeeeeev ;)
Pa fajn tek, a ne da!!

BeeBee pravi ...

Malo so hecni, ampak meni so všeč.

Danes je bilo pa res idealno vreme za tekanje.

Pika pravi ...

Hudirja ... tolk so 'tvoji', da se jih sploh ne vidi ;) Ni ni slikce :(

Ja, sicer sem pokasirala nekaj začudenih pogledov (verjetn zaradi majčke - sprehajalci pač v bundah), ampak je bilo malo sanjsko - šla sem okoli 5h, sonce je že zahajalo, zrak je bil nenavadno čist, mal prometa ... me je prjel, da jutr kr zravn grem ;)

BeeBee pravi ...

Čudno. Moj frajer jih iz službe vidi. Alo, dam še drugam slikico: takole.

Hehe, meni je bilo skoraj malo žal, da nisem šla v 3/4 pajkicah.

Mayhem pravi ...

Jst pa sm te vidu v Big Bangu!!! :)

Ampak sm bil glih na blagajni pa nism hotu tulit za tabo :) Zapravljal sm pa tud jst v soboto.. plezalna oprema, nekaj garderobe (beri gate, nogavice) in mal gadgetov :D

BeeBee pravi ...

Sodeč po množicah v BTC-ju je zapravljalo pol Slovenije pa še četrt Hrvaške.

Ha, jaz te pa nisem porajtala.