ponedeljek, 29. oktober 2007

Noč butastih sanj #62

S skupino ljudi, s katerimi sem se menda bežno poznala, smo potovali po Madžarskem. Bili smo v nekem mestecu nekje blizu slovenske meje, od koder pa smo se v iskanju meje odpravili v napačno smer. Znašli smo se na manjšem letališču, čeprav sem jaz že zdavnaj prej ugotovila in objavila, kje točno smo šli narobe. Pa smo se na letališču ustavili in se okrepčali. Ugotovila sem, da je to tisto letališče, kjer se je nekoč izgubil tudi moj sošolec R. (ali je bil eden od Francozov, ki sem jih spoznala na Finskem).

Raziskovalni duh mi ni dal miru, zato sem šla do glavne ceste, ki je peljala mimo letališča in pri bližnjem križišču je bila tabla za Hodoš. Čeprav smo sprva ciljali na nek drug mejni prehod, sem bila kar vesela, da bomo šli lepo naravnost. Itak smo bili samo en kilometer stran.

(Za te sanje je pa krivo to, da se še nikoli, ko sem bila na Madžarskem z avtom, nisem vrnila v Slovenijo čez isti mejni prehod kot sem odšla, čeprav je bil namen tak. Enkrat je bilo to celo v eni geografski odpravi.)

Ni komentarjev: