nedelja, 21. oktober 2007

Kako sem šla na volitve

Za začetek sem ponoči spala z najbolj domačijskim od kandidatov. No, Odjemalecčokoladnetorte si je nadel prečudovito zeleno majico (Klemen, to žal pomeni, da majica ni več na voljo). Sledilo je lenobno dopoldne s tekaškim premorom, temu pa slastno in nič kaj domačijsko kosilo s slavnostnim volilnim posladkom v obliki kosa čilijevega Lindta. Po prijetnem popoldanskem dremežu je bil čas, da se Odjemalec spoka na delo, jaz pa po poteh svoje mladosti, torej v OŠ Trnovo, na volitve.

Opa, na poti srečam, kot se za takšno pot spodobi, prijateljico iz mladih let. Jako fino sva se pomenili (mimogrede, skupna znanka iz sosednjega bloka je menda v 6. mesecu nosečnosti). Sama sem pri tem malo zmrznila (božja kazen za to, da grem volit v trenirki), mi je pa zato toliko bolj prijalo toplo okolje volišča (izvajalka vzporednih volitev za RTV Slovenija je pred vhodom v šolo zmrzovala).

Potem sem pa volila, na poti domov pred KUD-om videla še Slona (ali je bil Sadež?) in zdaj nestrpno čakam rezultate (še bolj pa kakšen krajček potičke, ki se ima v kratkem speči pri nas doma).

219 km

6 komentarjev:

Mayhem pravi ...

Mnda ne pečete potičke v krajčkih ;)

BeeBee pravi ...

V bistvu sta se včeraj spekla tudi dva krajčka. No, bolj odrezka, ampak ja.

Anonimni pravi ...

Drugi krog te najbrž čaka u fužinama

BeeBee pravi ...

Ha?

Anonimni pravi ...

Madona,tako svečan dogodek, kot so volitve predsednika republike, pa prideš v fužinski narodni noši! Najbrž je še kaj šumelo.

BeeBee pravi ...

Niso bile šumečke. Vsaj to!