četrtek, 06. september 2007

Zbiram naročila za Mooncup

Ravnokar mi je uspelo uničiti moj tri leta stari munkap. Vsekakor nameravam naročiti novega, ker pa se ne mudi tako zelo, lahko počakam par dni in povprašam, če bi katera od mojih brezkreditnokartičnih bralk to imela. Lahko naročim še zanjo, predaja in vračilo denarja potem po dogovoru. Vse informacije so v linku, stvar pa stane po naše 28 evrov s poštnino vred. Drži dolgo in sama imam z njo samo dobre izkušnje.

Torej, če hočete to čudo od nadomestka tamponov (ali pa več informacij), mi pošljite mejl na beebeeblog[afna]gmail.com pa se vse zmenimo. Do konca tedna.

7 komentarjev:

Sovica pravi ...

Hey, it looks scary, ampak... tnx za informacijo, sploh nisem vedela da to obstaja! ;)

BeeBee pravi ...

Obstaja vse mogoče. Recimo pralni vložki vseh kapacitet. Menda so prav fletnih vzorčkov.

AndyBaby pravi ...

btw... da se jih kupiti tudi ljubljani :)
v trgovini štirklja jih imajo (poguglaj jih... drugače ti lahko poišečm link), zato naročanje iz tujine ni več potrebno. stanejo pa 30€

BeeBee pravi ...

Opa, kdo bi si mislil. Gugl nič ven ne vrže. Tajpo? Aha, Štorklja.

Hm, 2 evra prihranka, če naročim. Ali pa izlet v Savsko naselje, če grem v Štorkljo. Se mi zdi, da bom kar naročila.

BeeBee pravi ...

Hm, če naročim ameriški ekvivalent Divacup, pride samo 26 evrov.

Mayhem pravi ...

Za 4 eur razlike se jst ne bi zajebaval z naročanjem iz tujine...

BeeBee pravi ...

Jaz se za dva evra zajebavam s tem. Itak se mi ne mudi, stvar me bo pa pričakala v nabiralniku.

Iz Amerike pa ne bom naročala, se vseeno poskušam držati bolj lokalnih/regionalnih izdelkov. Pri tem je treba seveda vedeti, da slovenski prodajalec naroča iz Anglije, tako da res ni razlike. Pa še kakšno carino bi mi po možnosti zaračunali, če naročim iz Amerike.