sobota, 22. september 2007

Sanjska kuhinja

Prejle sem gledala eno kuharsko oddajo (sploh ne tako gilti pležr) in sem začela sanjariti, kaj vse bi imela v svoji sanjski kuhinji poleg standardnih piskrov in utenzilij. Takolele gre tolele:

- modele za torte v vseh dimenzijah od 12 do 24 cm premera, tri komade vsakega, poleg tega pa še čim več raznih pravokotnih pekačev, tudi bejkrz eđa se ne bi branila;
- pečico, v katero bi šli trije največji tortni modeli naenkrat (ampak okej, tukaj sem pripravljena popustiti, do zdaj sem tudi v dveh rundah čisto lepo pekla, vsekakor pa mora iti vanjo kvadratni pekač s stranico ~45 cm);
- eleganten način, da se vse te pekače lepo obloži s peki papirjem;
- rešetke za hlajenje pečenih dobrot in oblivanje nekaterih s čokolado;
- odlagalne površine za vse to;
- mikser v stalni pripravljenosti (res se mi ne da vedno delati snega na roko, za vleko mikserja ven sem pa prelena, pa če se sliši še tako paradoksalno);
- termometer za cuker;
- nekoga, ki bi mi čisto mimogrede jemal izpod rok umazano posodo, jo sproti pomival in pospravljal, sproti bi pucal tudi šporget;
- šporget z vsaj tremi plinskimi rinkami;
- najbrž še milijon stvari.

Kaj je pa v tvoji sanjski kuhinji?

EDIT MANY DAYS LATER: A little note to the (Baker's Edge?) guys from Indiana who are trying to decipher this post. Yes, I do mention Baker's Edge in the post. Actually that I'd like to have it. So if you sort out shipping to this side of the pond (I know, I've checked), feel free to send me one and I'll be happy write a review. Thank you. BeeBee the stalker religious follower of blog stats

4 komentarji:

Pika pravi ...

Ooooo, ni dovolj prostora (sanjati je menda dovoljeno brez meja) ... pa naj vsaj začnem:
- dve pečici, ena ventilatorska druga klasična
- pekači okrogli in kvadratni pa še kaj vmes od tu: http://cooksdream.com/store/
- 'šporhet' s 6 plini, gril plato in super duper napo
- dovolj pulta in odlagalnih površin
- velik hladilnik za ohlajanje in hrambo sladic
- komplet Cruset loncev ;)
- indijsko tavo
.....
:) U glavnem sva z mRožem dogovorjena, da lahko on prevzame ureditev vseh ostalih prostorov, samo kuhinja je moja moja :) Ko bova nekoč kaj urejala in načrtovala!

BeeBee pravi ...

Haha, jaz sem si tudi že rezervirala kuhinjo, če/ko ...

Čeprav me malček skrbi, da bi morala biti že samo kuhinja velika kakšnih 30 kvadratov. Hm.

ursa pravi ...

V moji sanjski kuhinji je kuhar. Jaz sem usposobljena samo za izpolnjevanje predpredzadnje točke s tvojega seznama, posodo umazat mora pa kdo drug.

Pa operiranje z mikserjem mi gre tud fajn od rok, vključno z ven vlačenjem, čiščenjem in nazaj pospravljanjem.

Pomojem tvoja sanjska kuhinja rabi eno glisto ...

BeeBee pravi ...

Hm, glusta v kuhinji ... No, če sproti pomiva, je kar fajn. Jo znam jaz odlično zapackati. :)