sreda, 05. september 2007

Če smo že pri jezikovnem purizmu

With a nod to Hirkani, bi se reklo.

Pa poglejmo, kaj me moti pri najnovejši prilogi mojemu bančnemu izpisku:
1) Butast slogan, ki bi ga bilo treba že zaradi manjkajoče vejice prepovedati.
2) V treh enostavnih povedih besedila manjka ena zelo očitna vejica.
3) NLB kartice? Zakaj ne bi bile kartice NLB? Okej, se mi je zdelo neumno, ko so nam v osnovni šoli vbijali v glavo, da je krema Viki in ne Viki krema, v tem primeru se mi zdi pa čisto smiselno, če tole obrnemo. Ne res?

8 komentarjev:

Rajko pravi ...

purizem, ne puritanizem

Nina pravi ...

Tudi v sloganu manjka vejica ;)

Mayhem pravi ...

Me zanima ali se nas bodo sedaj končno usmilili in izdali čip-kartice!!! Skopuhi stiskaški...

BeeBee pravi ...

Rajko, SSKJ tega ni imel, ampak sem od takrat pridobila še ponoči manjkajoče štiri ure spanja. Zdaj je SSKJ to našel. Hm. Bo vsak hip popravljeno.

Nina, ja. Prva točka. :)

Mayhem, tudi jaz čakam.

Nina pravi ...

Se posipljem s pepelom in obljubljam, da se bom v prihodnje trusila bolj pozorno brati ... :)

Je pa pomanjkanje vejic huda bolezen, ki zadnje case pesti mnoge slogane. Ker tako lepse izgledajo?

BeeBee pravi ...

Ali pa pretiravanje z vejicami. V mislih imam slogan stranke našega najvrlejšega premierja, ki si ne zasluži objave.

Anonimni pravi ...

Komitenti NLB??? Moje sožalje

(pa še verifikacijska koda je temu primerna)

BeeBee pravi ...

Meni osebno NLB ni še nič zašuštral, tako da se zaenkrat ne mislim iti vseh kolobocij, ki bi nastale zaradi zamenjave banke.