sobota, 11. avgust 2007

Na prste II.

Se še kdo spomni, ko sem lani pisala o FajvFingrsih? Zdaj sem jih opazila v Ljubljani, in sicer v Annapurni na Krakovskem nasipu 4.

4 komentarji:

Pika pravi ...

:)
http://easypika.typepad.com/easy_pika/2007/07/zucchini-spet.html

So kar zabavni in super. VENDAR ... imajo svoje pomanljivosti :(

Menda jih imajo tudi v SPORT2000

BeeBee pravi ...

Ha, tudi mene mamijo, ampak sem preškrta in niti nimam kakšne potrebe po čem takem, samo radovednost me daje. In kakšne so pomanjkljivosti?

Pika pravi ...

Ah ... pomankljivost je ta, da niso prsti tako zaščiteni kot v čevlju - v primeru kakih zvinov, brc in podobnega! Sem izkusila - če bi pri padcu imela čevlje, mi palca na nogi ne bi tako zvilo, kot mi ga je.
A feeling z njimi na nogah je fantastičen!!

BeeBee pravi ...

Zanimivo, na to pa človek kar pozabi. Zdaj naj to stvar samo še pocenijo za kakšnih 70%, pa preizkusim!