četrtek, 23. avgust 2007

Eno leto nazaj

Od doma sem se odpravila kakšnih 25 minut pred tretjo. Na poti so se vsi semaforji dogovorili, da me ujamejo pri rdeči luči. Tako sem pred Moderno galerijo prispela z dveminutno zamudo. On me je (in torto) že čakal tam.

Štiri ure kasneje sva se na Trgu MDB počasi razhajala. Gruntala sem, kaj bo zdaj iz tega. Pa se je poba opogumil in vprašal, če bi imela kaj proti, če bi mi razmršil lase. In sva si v objemu razmršila lase. Vse ostalo je zgodovina.


<3

(Tole je verzija za diabetike. Nediabetična varianta pa nikogar nič ne briga.)

5 komentarjev:

Mayhem pravi ...

Kako romantićno :D

itn@ pravi ...

kuko fajn :)

BeeBee pravi ...

A ne? :)

Si pravi ...

A year already? Time flies!
Congratulations :)

BeeBee pravi ...

Ha, I was wondering if you'd figure this one out.

Thanks!