nedelja, 01. julij 2007

Se je pujskov bati?

Menda sem že (pred davnimi časi) omenila, da se kar bojim psov, ki niso na štriku. Pri tem mi gre najbolj na živce, če me hoče kdo opogumiti z besedami, da pes zavoha strah, saj mi to čisto nič ne pomaga, samo še bolj strah me je.

V glavnem so psi, ki se sprehajajo po PST-ju, ali na štriku ali pa toliko navajeni raznih pobesnelih rekreativcev, da niso napadalni. Meni je sicer še vedno pogosto neprijetno ob srečanjih s psi, ki jih ne poznam, ampak se potrudim in sem pogumna in zaenkrat imam še vse okončine.

Tako danes zjutraj, polna energije in polovice banane tekam proti PST-ju in najprej prehitim bokserja z lastnico, ki štrik prav zgledno skrajša, ko se približam. Potem mene prehiti kolesarka, za kar se niti ne zmenim. Tekam naprej in se približam domovanju majhnega kužka, ki vedno vztrajno laja, ampak več kot kakih 5 metrov od svoje hiše si pa ne upa. Vidim, da se je kolesarka, ki me je malo prej prehitela, ustavila in se ukvarja s tem kužkom. Opa, ne, to pa ni ta kužek. Pujsek je! Tiste vietnamske trebušaste sorte, še majhen. In porodi se vprašanje: Se je treba pujskov bati? (Vsekakor me tale ni gledal posebej zaupljivo, je pa mahal z repkom, a ne vem, kaj v pujščini to pomeni.)

147 km

11 komentarjev:

Lilit pravi ...

Emmm... kako pa je pujsek lajal???

BeeBee pravi ...

Vidiš, nič lajal. Zato je pa bil sumljiv!

Lilit pravi ...

Ja ma ce si napisala, da vedno vztrajno laja ;)

BeeBee pravi ...

Kužek laja, kadar je tam. Zdaj ga ni bilo, ker ga je nadomeščal pujsek, zato ni bilo laježa.

Matej pravi ...

Pujskov se ni bati, zlasti če niso morski.

BeeBee pravi ...

Hja, kakšne čudne plavuti res ni imel. Je pa bil pred hišo, ki je tik ob Ljubljanici. Mogoče je bil pa rečni pujs?

Matej pravi ...

Zna biti, pri pujsih nikoli ne veš :P

ambala pravi ...

pujsek na sprehodu? wow svašta... skoda, da nisi slikala, hehe, bi prav rad videl to čudo!

BeeBee pravi ...

Pazi, na samostojnem obhodu! Ampak na tek pa res ne jemljem fotke ali telefona, imam že tako preveč dela s ključi in podobno navlako.

Mimogrede, enkrat se je po travniku na ploščadi pred našim blokom na štriku sprehajal majhen roza pujsek.

Anonimni pravi ...

Se vid, da po PST hodte sam še muslići

BeeBee pravi ...

Kva?