ponedeljek, 09. julij 2007

Eno leto

Toliko časa je minilo, odkar sem se vrnila s Finske. Kaj se je v tem času zgodilo?
  1. Pozabila sem večino finščine. Okej, itak nisem nikoli kaj dosti znala, sem pa razumela presenetljivo veliko. Vsakih sto let imam sicer kakšen preblisk in se spomnim kakšne čisto random besede, ampak to niti ne šteje.
  2. Dobila sem častno nečakinjo. Dete je zdaj staro skoraj eno leto in kaj se z otrokom zgodi v enem letu, lahko berete na kakšnem bejbiblogu.
  3. Snela sem Odjemalcačokoladnetorte. Fajn reč. ;)
  4. Diplomirala sem.

2 komentarja:

tomaz pravi ...

4x čestitano! no dejansko 3x čestitano! za tisto finščino bi si zaslužila kej drugega :)

BeeBee pravi ...

Hvala. Glede finščine se pa niti ne sekiram, saj niti en evro ni bil zapravljen za to, da bi se sploh zares kaj naučila.