četrtek, 28. junij 2007

Sedem, sedeš, sede

Random reči, ki jih mogoče še nisem popisala v tistih 400 rečeh o sebi in se mi ne da preverjati za nazaj. Ker je Tumaš tko reku.

1. Rokov se držim kot pijanec plota in jih nikoli ne zamujam. Neredko svoje delo končam že prej in potem počakam do roka, razen če imam kaj od tega, da prehitevam. Nima smisla razvajati raznih šefov.

2. Ne maram raznih polivk, omak in dresingov. Ne velja za čisto vse, vedno pa hočem imeti možnost izbire, ali bom nekaj jedla z omako ali ne, torej nočem, da je omaka že polita po jedi. Vsekakor omaka odpade, če je v njej majoneza, raje se izognem tudi raznim paradižnikovim zadevam. Podobno tudi ne maram, če je v hrani kup začimb, ki povsem prikrijejo osnovni okus hrane, v mojem srcu pa je posebej sovražno mesto rezervirano za rožmarin v kombinaciji z ribami.

3. Vrtca nisem imela posebej rada. Zdaj se mi dozdeva, da sem že takrat vedela, da sem introvertirana, in se nisem čisto znašla v ekstrovertirani družbi. Sčasoma sem se tega seveda naučila in dandanašnji bi koga, ki me ne pozna dobro, lahko nenamerno celo prepričala o nasprotnem. (Sicer pa je luštkan članek na temo introvertiranih tukajle.)

4. V vseh mogočih torbicah in žepih imam razne babje maže, kot temu reče Odjemalecčokoladnetorte. Torej labello in podobno.

5. V dnevnem ruzaku, ki ga nucam predvsem za potovanja in krajše izletke, imam še vedno (torej dve leti) nedotaknjeno rolo ukrajinskega toaletnega papirja (skret papirja po domače).

6. Ko sem lačna, postanem še posebej zoprna.

7. Rada imam marcipan, kar je kar prikladno, saj ga recimo Odjemalecčokoladnetorte ne mara.

Za naprej naj sedmerijo Keks, Baya, Robert, Mitja, Mayhem, itn@ in ta štorasta.

8 komentarjev:

Mayhem pravi ...

Jawohl!

BeeBee pravi ...

That's the spirit!

Mayhem pravi ...

Job done :)

BeeBee pravi ...

Grem gledat.

Anolopka pravi ...

Glede vrtca te popolnoma zastopim...

Clumsy pravi ...

Opravljeno.

BeeBee pravi ...

Odlično.

Mitja pravi ...

Hm, šele zdajle sem opazil, kaj mi je bilo naročeno, ampak k sreči je naročilo prišlo iz še enega loga, tako da je bilo izvršeno pravočasno.