sobota, 16. junij 2007

Nepremičnine padec cen

Če kdo slučajno kdaj pogleda na moj cager kilometrov na dnu nekaterih postov, lahko ugotovi, da sem imela pred včerajšnjim tekom dolgo pavzo. Pravzaprav je trajala cele tri tedne. Težko je reči, zakaj, poškodb vsekakor ni bilo, nezanemarljiva pa je bila seveda lenoba, ki je rasla z vsakim novim dnem brez teka.

Včeraj je tako padlo sedem kilometrov. Najprej sem ciljala na šest in se pri koncu tretjega odločila, da grem še 500 metrov naprej, čeprav me je malo matralo koleno. Tako sem sedem kilometrov pretekla, ne da bi spustila dušo in v čisto spodobnem času. Kot da ne bi bilo tiste pavze. Ha!

Ne vem, kako bom šla danes, kaj šele jutri, po stopnicah, kajti moja stegenca (no, stegna) so prepojena z najpristnejšim musklfibrom. Tudi rame se gredo nekaj podobnega, kar jim res ne paše in jim ne štejem v plus.

Konec jamranja. (Še bom šla tekat.)

Naslov je pa navdahnil optimist, ki je s tem iskalnim pojmom zašel sem.

3 komentarji:

Nikolina pravi ...

jamranje je včasih koristno :p

Alenka pravi ...

Evo, si pritegnila mojo pozornost :-)

In me morda vzpodbudila k teku po prav tako dolgem obdobju lenuharjenja.

Lp od nepremičninarke

BeeBee pravi ...

Haha, super!