sreda, 13. junij 2007

Še eno sladoledno poročilo

Pločnik (menda se zdaj imenuje Tromostovje) nikoli ni imel poceni sladoleda, ampak kolikor se spomnim, ni bil kaj dražji od ostalih. Zdaj kasira 1 evro po kepici, kar se mi zdi odločno preveč, ker čisto enak sladoled dobiš kjer koli drugje v Ljubljani za vsaj 10 centov manj.

(Winter v Murski Soboti ima pa itak čez teden akcijo in dobiš kepico za 50 centov. Samo kaj, ko je več kot 200 km stran...)

7 komentarjev:

Jaka pravi ...

Tolk časa že nisem bil na sladoledu zunaj, da sem še vedno vsidran v tistih časih, ko smo kepico sladoleda dobili za slabih 50 SIT. Si pa raje potem kupim celo banco vanilije ali pa kakšen prestižen sladoled s ploščicami čokolade.

MHM, gorenc sm. :)

BeeBee pravi ...

Sama sicer nisem Gorenjka, se pa strinjam s tabo.

TotalGeek pravi ...

Mi v lenartu imamo eno kepico 70centov :)

Freycha pravi ...

v Mb so kepice tudi okoli 70-80 centov.

Ko sem bila še v LJ, sem ogromno sladoleda pojedla v okolici Tromostovja. Pa sta mi imela zvezda in tista slaščičarna ob Ljubljanici pri Lekarni (pozabila ime, lastnica je pa ista, ki je imela Čolnarno, kjer je bil tudi dober sladoled, le postrežba bolj slaba) boljši sladoled od Pločnika. Aja, sedaj ni več Pločnik? Kaj nima več isti lastnik tega? hmmmmm dobro leto me ni, pa se vse spremeni....

BeeBee pravi ...

Menda je potekla pogodba za Pločnik, nekaj takega. In zdaj je nov najemnik, bila je cela afera s tem, zdaj je menda Tromostovje. Razširjeno, tako da se s kolesom skoraj ne da več mimo.

Mayhem pravi ...

1€ za kepico je carski nateg in sladoledarji služijo lepe denarce. Še dobro, da se znam kontrolirat, ko grem mimo :)

BeeBee pravi ...

Čisto res. Sama se znam lepo kontrolirati tudi, ko grem mimo malo cenejše Anike z najboljšim čokoladnim sladoledom v Ljubljani, kar mi olajšuje še dejstvo, da skoraj nikoli ni na spregled kakega prodajalca. Smola.