ponedeljek, 21. maj 2007

Čudno prečudno

Ne vem, kaj se zadnje čase dogaja s temi mojimi ponedeljki, vsakič so presenetljivo všečni. Danes sem bila spet nenadkriljivo učinkovita. Malo opravkov, malo družabnosti, nekaj maloprodajne terapije (lepota dobesednega prevajanja) brez večjih posledic za bančni račun, nekaj povsem nenapovedanega dela, nekaj dela, ki sem se mu nameravala izogibati, za finale pa še šest kilometrov teka, čeprav sem se komaj spravila, ker me je malo skrbelo koleno, ki me že od včeraj boli iz čistega miru. Ko tečem, ne boli. (In en možakar s približno 16 zobmi mi je pri semaforju povedal, da se bom prehladila, ker prešvicana stojim. Ja, pri 23°C brez vetra.)

Zdaj bi pa rabila nekoga, ki bi me okopal.

108,5 km

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Glede zadnje želje pohit preden Zoki nažene vse vrtičkarje