ponedeljek, 21. maj 2007

To se mi pa da: kaj se mi valja na nočni omarici

Hirkani je dala navdih.

Radio ura. Čeprav bi zadnje čase res lahko spala, dokler mi srce poželi. Vseeno mi začne igrati ob 6:45 in včasih se zbudim celo pred njo.

Na uri sedi plišasta kravica. V gimnaziji mi jo je dala sošolka.

Kos lesa, na kateri je narisana ura. Otroška igra z bratom, stara vsaj 15 let.

Neutrogena losjon za telo. Bolj zimske sorte, lahko bi ga pospravila.

Fotografija "Zasavske odprave" in mene na Finskem. Novoletno darilo od Irke. Meni zelo ljuba slika.

Šiviljski meter. Zanimivo.

Čajne svečke in vžigalnik. Kurim te dni ne več. Pod njimi je kos batika s slončkom. S Šri lanke mi ga je prinesla Š.

Kup knjižnih kazal.

Mini varnostne zaponke. Odjemalecčokoladnetorte jih je na Teku trojk dobil malo morje, ki je pljusknilo tudi na mojo nočno omarico.

Dve špangi za lase. (Najkasneje pred spanjem jih dam pač dol.)

Knjige: Alma Karlin, Japonske novele, Don't try this at home (tudi novoletno darilo od Irke), Kirsten A. Seaver, Maps, Myths, and Men (ki jo moram res vrniti Ill-Advisedu).

In še blazno pomembna stvar: prah. Debelina plasti sicer variira, nikoli pa ni 0. Zato tudi ne bom slikala.

Ni komentarjev: