četrtek, 17. maj 2007

Blogozaver na Blogresu

Včeraj me je zahaklal Keks in mi težil, naj se prijavim na Blogres 2007. Ampak meni se ne da. Okej, splošno znano dejstvo je, da sem lenoba in dokaj nedružabna žival, vendar ni samo to.

Zadnje čase nimam več kakšnega občutka pripadnosti slovenski blogosferi. Saj se najbrž butasto sliši in mogoče pripadnost niti ni pravi izraz, zato naj obrazložim. Na začetku, recimo tam nekje do sredine leta 2005, smo se v glavnem vsi poznali (no, vsaj vedeli eden za drugega), skoraj vsi smo brali skoraj vse. Ne bi znala ravno opredeliti občutka, ampak cozy je beseda, ki mi pade na pamet, ko razmišljam o tem.

Danes je slovenskih blogerjev in blogov malo morje, čisto vse bere mogoče samo ena oseba, pravzaprav pa ni možno slediti vsem. Nekateri so skregani med sabo, nekateri se parčkajo, pojavljajo se bolj ali manj ekskluzivne klike. Ves čas se nekaj dogaja, blogi niso več taka neznanka kot pred tremi leti.

Nikakor ne mislim, da bi se morali vrniti v prejšnje čase. Fino je, da toliko ljudi piše in (misli,) da njihovo pisanje zanima še koga, dejansko se ves čas pojavljajo novi dobri blogi. Ampak tole morje, ki je zraslo iz tiste male in meni domače lužice, je zame kar preveliko. Zato si ga samo ogledujem, doma sem pa še vedno v zalivčku, ki je ostal od lužice.

Splošno znano dejstvo je tudi, da nimam hrbtenice. In tako se 9. junija menda narišem v Cankarjevem domu. Vsake toliko se je pa tudi treba malo prisiliti v družabnost. Navsezadnje je lahko prav zabavno.

4 komentarji:

samuelion pravi ...

ta drugi odstavek mi je tako znan =)

Hirkani pravi ...

Vesela bom, če me boš pocukala za rokav v CD. Grem tja zato, da se kaj novega naučim in da spoznam ene par ljudi, ki bi jih rada spoznala. Simpl as that.

had pravi ...

vazn da se dogaja :)

Mayhem pravi ...

Jaz pa še premišljujem..

P.S. se mi je danes zgodilo, da sem naslov prebral kot "Travelling Bilby" :D