ponedeljek, 23. april 2007

run beebee run*

Za današnjih šest kilometrov si zaslužim pa kolajno. Mogoče je nespametno, da grem laufat v najhujši pripeki, ampak ker dobro poznam svojo lenobo, vem, da je treba izkoristiti vsak še tako skromen košček volje. In tako sem šla ob 14:30. Brez kape bi me pobralo že po 500 metrih. Aja, pa čas od četrtka sem popravila za minuto in pol. Kar sploh ni kar tako.

Res bom morala začeti teči zvečer. Ne samo da me bo sicer kap, tudi jako neprivlačen vzorec bom imela po ramah.

*naslov prispeval tomaž

73 km

3 komentarji:

tomaz pravi ...

prosim ja, če že, potem toplo, močno in srčno svetujem, da tečeš potem, ko se sonce umiri in ko temperatura pade. Razen seveda, če je bila pač sila, da si mogla tekati naokoli (da bi rešila tistega, ki je ropal) :-)

teoo pravi ...

daan

ah tako toplo pa spet ni blo:)

jaz sem tudi približno takrat tekel, sam polovico v varnem zavetju dreves.

BeeBee pravi ...

Mogoče me bo to spodbudilo, da se naslednjič privlečem do Rožnika. Senca je fajn stvar.