četrtek, 19. april 2007

Droga

V upanju, da me popade nepremagljiva učinkovitost, sem zdajle prisrebkala skoraj do konca male (dva dečka in pol namesto štirih) šalce kofeta. Sinoči sem nekje pobrala nekaj motivacije (beri: prepričala sem se, da le ni tako veliko dela, kot se zdi), a sem jo ponoči izgubila (beri: spet sem zašla na svoja stara lenobna pota). Rok sem kar sama postavila na torek dopoldne, ampak imam pa še en čisto privatni rok, ki mu je ime sobota opoldne.

Ali bo hrabremu pingvinu BeeBee uspelo dopolniti diplomo po vseh* mentorjevih predlogih? Pridružite se nam v naslednji epizodi MSCB!

* vse je v tem primeru težko opredeljiv pojem, kajti dotični mentor ima navado, da marsikateri poslušalec (me included) ne dojame vedno poante

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Pejt delat in nehi filozofirat ...
;-))
praujo opravilci.