ponedeljek, 09. april 2007

45 < 30?

Za vsaka dva slajda predstavitve diplome si dovolim eno epizodo Housa. Dva slajda packam največ pol ure. House traja tričetrt ure. Zakaj torej House mine veliko hitreje?

*se brcne do konca predstavitve*

47,5 km

4 komentarji:

Hirkani pravi ...

Zato, ker je že Einstein rekel, da čas JE relativen.

Mitja pravi ...

Na načunalniškem faksu imamo za predstavitev diplome na voljo celih deset minut (no, vsaj v mojih, za kar rabiš kakih deset slajdov. To pomeni pet epizod Housa in skupaj dobrih šest ur. Ne sliši se tako grozno. Če imate vi časa recimo pol ure (kar bi se meni zdelo dosti bolj razumno), pa to zna biti hujši podvig ...

BeeBee pravi ...

Dvajset minut je pri nas. Za kar je devet slajdov dovolj. Da bo še kdo poslušal, ne bral. Ni pa sile s časom, ker sem Housa začela gledati šele po šestem slajdu (takrat sem jih planirala samo osem). in zadnje tri sem naredila v enem kosu. Ko bi se komisija (še prej pa študenti, ki bojo na generalki) zavedala mojih odrekanj! :P

Anonimni pravi ...

odvisnica. ;-)))

slej ko prej
se rece temu