četrtek, 22. februar 2007

Kvak, je rekla žaba v mojem vampu

Zadnjič je Odjemalecčokoladnetorte privlekel tole čudo na desni (v beli barvi, klikni na sliko za več informacij). Saj sem tudi prej pridno spila čisto sproti vsaj tri ogromne skodele vode dnevno, ampak za danes sem pa naračunala več kot tri litre. Ne počutim se pretirano sodasto, vendar je zdaj čas, da neham, ker ponoči pa ne bom hodila lulat na pol ure.

(Če bo te dni kakšen cunami v Ljubljani, je meni popustil mehur.)

9 komentarjev:

Matej pravi ...

Aha, velik pije, tečna je... zihr je nosečkana!

MB pravi ...

Jaz mam tud tole čudo. Ki dela čudeže....toook je bolj privlačno pit vodo;)gyzia

Anonimni pravi ...

Em, samo toliko - nekateri od teh filtrov odstranijo iz vode tudi vse 'tadobre' stvari - minerale, ki jih nujno rabiš + nekateri so odlično gojišče bakterij... samo toliko, v vednost ;))

Freycha pravi ...

Aha, če veliko piješ in si tečen, si avtomatično noseč? Hehe, sej jaz sem noseča, ampak zdej nisem več tolk tečna, pa tudi malo manj pijem ;-))
Sicer pa je meni še vedno najbolj enostavno vzeti 1,5 litersko plastenko, jo odpreti in piti iz nje ;-))

BeeBee pravi ...

Matej: zihr, ja. Priča mi je do roba poln munkap danes zjutraj.

Anonimko: noted.

Frejča: gre za Matejev najljubši štos zadnje čase. Tečna sem itak vedno. ;)

Mayhem pravi ...

Obstaja ena reč, ki se ji reče hiperhidracija. Še en dokaz, da pretiravanje ni dobro.. niti s pitjem vode!

BeeBee pravi ...

Mayhem, vem, se mi je tudi že zgodilo. Ampak trije litri so malo premalo za kaj takega pri meni.

Anonimni pravi ...

Kašna filtrirana voda neki! Domač šnopček je ta pravo! Temeljito razkuži, ima ekstraktirane vitamine, da o energijskem potencialu splloh ne govorimo. In ni naključje, da vsakič ko novinarji staknejo kakega 100+ letnika, jim ta svetuje vsak dan en štamperle.

BeeBee pravi ...

Uf, to bi bil hec. Diploma bi bila pa še večje nakladanje, kot je zdaj.