ponedeljek, 15. januar 2007

Pa nič me niso napudrali

Prejle so me za neko poljsko (se mi zdi) televizijo vprašali, kako se imam z evrom.

V bistvu je čisto okej, čeprav pogrešam pisane tolarčke, stanja na računu si pa kljub manj cifram nikakor ne morem zapomniti. Z drobižom nimam težav, ga čisto lepo uporabljam, kadar se mi kakšni posamezni centi ne izgubijo med ostalo šaro, ki jo imam v drobižnem žepku (lesen sonček, žetoni za avtobus, šivanka in podobni nesmisli, ki bi bili vredni podobnega popisa kot torbica).

2 komentarja:

Borut pravi ...

Ah, sedaj sem pa ogorčen! Izjavo daješ za televizijo? Dinozaverski medij? Zadnji čas, da bloggerji uvedemo zakon, da ne dajemo izjav za "koncenvionalne" medije ampak nosimo klobuk (ala Marko Brecelj)s svojim blog naslovom. Želijo vedeti kako se imaš z novim evrom? Naj čekirajo tvoj blog!

viva revolucija!

B5

BeeBee pravi ...

Ojej. Odkar imam blog, sem se že vsaj trikrat pojavila na TV. Kako naj se pokesam?